About 9W2RXZ

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Saifuddin Hj Kamarudin Dilahirkan di Kg Kerinchi,Kuala Lumpur pada oktober 1974.Dikenali dengan nama glamor BUDIN KERINCHI, Bersekolah di Sek Men Bukit Bandaraya,Lorong Maarof,Bangsar pada tahun 1987 sehingga 1990,kemudian telah merantau ke KEDAH pada tahun 1991 sehingga 1992 di Sek Men Vokasional Alor Setar,Jalan Stadium Kedah Darul Aman.mengambil jurusan Elektronik. Anak yg bongsu dari 9 adik beradik,sudah berkahwin dengan 3 orang anak perempuan & sekarang masih lagi menetap di Kg Kerinchi,Terima kasih buat rakan-rakan yang melawat Blog saya yang tidak seberapa ini,Jika ada sebarang maklumat sila email kepada saya Email:blackapache99@yahoo.com

Wednesday, November 3, 2010

Nostalgia Sek Keb Kem Gerak Khas 21 komando Sg udang Melaka.

Sek Kebangsaan Kem Gerak Khas Sg Udang Melaka.

Sekolah yang banyak membawa kenangan isteri.



Akak dan adik yg seronok tengok lopak air... habis basah kasut.




Flat di Kem Gerak Khas yg sudah di tinggalkan tidak berpenghuni.inilah tempat isteri dibesarkan dalam suasana KEM Tentera.










7 comments:

Akula said...

actually saya juga dibesarkan di melaka bersek di sek keb kem gerakhas rumah flat tu yg blok R ker or blok kempas saya dibesarkan di kedua2 tempat

manis said...

assalamualaikum, saya pernah bersekolah di sek keb kem gerakhas pada tahun 2001 hingga 2003 ketika saya darjah 3 sampai darjah 6.bila tengok gambar skolah teringat kenangan dulu. :)

Unknown said...

Saya dulu tinggal di blok cempaka..dari kecik sampai tahun 1984..pastu pindah ke tangga batu..nak sgt jejak kawan2 satu batch ngan saya dulu..1984 tahun 1....
Akula..awak duk kat kem tahun bila..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
ahmadnazri said...

sy dlu pun sklh dkt kem gerakhas...ayah sy dlu komando..sy duk tahun 1998..mse 2 bru drjh 1..klu xsilap 1H kot...flat yg sy duk dlu yg paling blkg skli...jln trun bukit jumpa kedai smart erk???...xingt...huhuhu...rndu sngt2 zaman kecik2 dlu dkt c2...rse nk je jumpa kwn2 lame..cikgu...

azizulazizul said...

Saya duduk blok melor sejak lahir 1976 hingga 1984. Pastu pindah blok M. Sekolah di sek. Keb. Kem gerakhas.

Unknown said...

Azizul ni sebaya arwah abang saya hafiz lahir 1976..dia tinggi putih2 orangnya..